سایت تفریحی 1 روز

در این سایت هر مطلبی بخواید پیدا خواهد شد

سایت تفریحی 1 روز

در این سایت هر مطلبی بخواید پیدا خواهد شد

واکنش فوتبالی ها به درگذشت هادی نوروزی بازیکن با اخلاق پرسپولیس

01040418

مرگ هادی نوروزی ،سنگین ترین شوک به جامعه فوتبال ایران در روزی که جامعه ایران به دلیل فاجعه منا وضعیت مناسبی ندارد. هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد.

واکنش برانکو به فوت هادی نوروزی
برانکو ایوانکوویچ که دقایقی پیش از خبر درگذشت هادی نوروزی مطلع شده است، گفت:  این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.
سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

رجب زاده: هادی نوروزی در دل ما زنده است

مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن می گوید از صبح که این خبر را شنیده ام تا الان در شوک هستم و خیلی سخت است که بپذیریم هادی از بین ما رفته است.
رجب زاده افزود:هادی از لحاظ اخلاقی و فوتبالی بازیکن شایسته ای بود و خیلی سخت هست که قبول کنیم او بین ما نیست.

انصاری فر : حق هادی این نبود

هادی نوروزی از بچه های خیلی خوب پرسپولیس بود و من افتخار این را داشتم که مدتی در کنار اوفوتبال بازی کنم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم.هادی حرفه ای ، سختکوش ،منضبط و مهربان بود و هرگز حاشیه ای نداشت.بازیکنی که به امثال او نیاز داشتیم.

انصاری فر ادامه می دهد :من هم مثل همه ی اهالی فوتبال در این غم بزرگ کنار خانواده ی نوروزی هستم و امیدوارم همسرو فرزندان گلش بتوانند با گذشت زمان بر این مصیبت بزرگ فایق شوند.برای آنها آرزوی صبر می کنم و به پرسپولیسی ها و تمام اهالی فوتبال بازهم تسلیت می گویم،حق هادی این نبود.


واکنش فوتبالی ها به درگذشت هادی نوروزی بازیکن با اخلاق پرسپولیس در ادامه مطلب


ادامه این واکنش ها را در لینک زیر مشاهده کنید


واکنش فوتبالی ها به درگذشت هادی نوروزی


شادی روح هادی نوروزی قرائت فاتحه فراموش نشود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی